niedziela, 14 września 2008

Parawanik dla Kingusi

Udało się.
Po kilkunastu dniach braku czasu spowodowanego remontem pokoju, wczoraj zasiadłam do pracy, zaległej, no i powstał parawanik dla Kingi.
Z jednej strony ze zdjęciami które dostałam, z drugiej z wolnym miejscem na zdjęcia.
Parawanik ma wymiary ok. 15x15 cm, baza zrobiona z kartek ksiązeczki Wito.
same oceńcie jak mi poszło.

papiery: My Mind's Eye n.2,K&Co - Ancestry ; metalowe elementy-Tim Holtz, stary zegarek ; rub-onsy-sasafrass lass; kwiatki, stemple -Prima;litera K pomalowana farbą cracle Ranger's k










8 komentarzy:

truskawkaM pisze...

piękny :)

HomeScrapHome pisze...

Super!! fajne kolory i dodatki :)

Jaszmurka pisze...

Wyszło bombowo :D
Ekstra kolory - wszystko miodzio :D

Ingrid pisze...

Monika,
parawanik jest super!!!
bardzo świeży i kolorowy :)
te spękania na literce są ekstra, wielkie brawa!!!

MonaGee pisze...

dziękuje wam bardzo :) mam nadzieje ze kolezance tez sie spodoba.

Anonimowy pisze...

Ile szczególików można wypatrzyć na tym parawanie - szczerze zazadraszczam umiejętności łączenia ze sobą przeróżnych elementów w tak cudną całość :)

Costa pisze...

Jak poszło ? REWELKA ;D wspaniałe kolory i te wypasione dodatki no troszke sie napracowałaś kurczaki troszke hihihi

MonaGee pisze...

hihihih troszkę owszem się napracowałam, ale miałam powera i trza było rozładować :D
jak ja lubie upychać takie duperelki własnie, a czasem trudno, oj trudno połączyć ze sobą.