czwartek, 29 stycznia 2009

Love





A nas zmiotło............ choróbsko. K leży ledwo żywy-grypsko, ja siedze i chodzę ledwo żywa-gardło i zatoki, dzieci--- oby jak najdłużej zdrowe,albo wogóle od nas nie złapały............A ta karteczka to mi bardzo rozświetliła dzisiejsze popołudnie. Może komuś sie spodoba ;-). Dostepna w Wylęgarni.

Barbarella nagrodziła mnie i zobowiązała do mini-spowiedzi.

Zasady przyznawania nagrody:
Należy wymienić 5 rzeczy, od których jest się "uzależnionym",bez których nie można żyć, a nagrodę przyznać kolejnym 5 osobom,których blogi lubimy/odwiedzamy.



uzależnienia:
1.Mały cycacz Pafciu i Duży nie-cycacz Wito
2.Ukochana kawa ( do zobaczenia za kilka miesięcy!)
3.Internet ( tak, tak czas się przyznać ;-) )
4.Samochód
5.Słodycze ( ponowne spotkanie dopiero wspólnie z kawą )

Ja zapraszam do zabawy: ( hehehe ciekawe czy do mnie zaglądną ;-) )

Jaszkę-wariatkę, Finnabair, Karolę ( ubóstwiam te delikatne prace !), Agnieszkę ( precyzja godna podziwu !) i Chwilkę ( jak dobrze że jesteś !)

8 komentarzy:

minimysz pisze...

Piękna karteczka ;)
Szybkiego wyzdrowienia życzę :)

Tores- pisze...

Mona, Ty naprawdę - ani kawy ani słodyczy do końca karmienia??!! O matko, jak Cię podziwiam...

Karola Witczak pisze...

Dzięki Ci kochana za nagrodę, jak się zawezmę to się wyspowiadam, obiecuję :* Współczuję braku kawy (zapomniałam jak się unkcjonuje bez!), ściskam serdecznie!

Jaszmurka pisze...

a która to Jaszka wariatka? hę hę? :p
bo ja nieznaju 8)

Dzięki wariatko (!) za wyróżnienie :*

i ściskam :*

nirshya.dwbh pisze...

Śliczna kartka!!!!

Zdrowiejcie szybko

Anonimowy pisze...

Oh, my goodness, this is darling! I love the library clip with the "love" on it. What an absolutely adorable card! I can't read a word you wrote here, but I could read your comment on my blog, so I hope you can read this. I'm so glad I stopped by--your work is fabulous! Have a very nice weekend!

Latisha pisze...

This card is really cute!!

swietlicowo pisze...

bardzo dziękuję za wyróżnienie i za wyznanie :*
jest mi ogromnie miło!