sobota, 28 lutego 2009

Ramka dla Flo/ Frame for my friend Flo

A właściwie dla Jej siostry, na 25 urodziny.
Exactly , for Her sister's 25th B-Day.

Taka ni ramka ni albumik, zdjęcia cioci z siostrzeńcami :) żeby mogła patrzeć siedząc w domu na obczyźnie :)
Zostawiłam 2 strony wolne, na wstawienie zdjęć przez Jubilatkę-mam nadzieje ze pomysł się Jej spodoba.


Do zrobienia ramki użyłam baz GIZMO oczywiście ze SCRAPIŃCA Sami zobaczcie co ona tam wyczarowała!!!
Bazę pomalowałam w całości piaskową farbą akrylową i dopiero na tym naklejałąm papiery i dodatki. Chciałam wrzucić trochę koloru i radości-żeby zimę odpędzić-a kysz !
Papiery to mój nr.1 obecnie czyli Fancy Pants, no i dodatki własnoręcznie wycnane SLICE'm :) jest radocha, mówię wam!!!!!

I used chipboard album from Gizmo's store "Scrapiniec" and papers from "Fancy Pants" paper kits ( actually my nr.1 papers !). I made all the elements with my SLICE machine. I had a great time doing it!!




A tak toto stoi sobie, w 3 różnych ustawieniach, a jak się znudzi ;-) zawsze można złożyć i jest album.





i na deser kilka detali:


6 komentarzy:

Jowita pisze...

Piekna ta Twoja Ramka-Album, cudowne kolory, dodatki, wszystko wspolgra i przywoluje wiosne. Slicznie!!!

Nowalinka pisze...

Ależ cudne toto :) Świetny pomysł i wykorzystanie baz, piękny prezent!!!
No i wycinanki na okrasę..mmm :)

BETIK pisze...

U Ciebie już bardzo wiosennie i optymistycznie. Świetna ramka no i te wszystkie zawijaski.... Śliczności:)

chwilka13 pisze...

łaaał!! pieknie to ozdobiłaś, aż wiosną powiało od tych kolorków :) a jak dziurki bazowe w papierze pięknie wycięte!!! może Twoim urządzonkiem się wspomagałaś?

vtpuggirl pisze...

Your albums are very beautiful!

ScrappyBlueStones pisze...

jakiż energetyczny albumo-ramiak!! i znów widać świetna impreza w Krakowie była!!