sobota, 18 kwietnia 2009

Spotkanie, spotkanie-baterii ładowanie ....



Och cóż za wspaniały dzień nastał. W końcu trzecia sobota miesiąca i wyczekane spotkanie scraperek w Krakowie. Jak zwykle pełno śmiechu i energii, baterie naładowane na 100%.

Dodatkowo odbył się kurs i pokaz embossingu na ciepło i zimno. No i wpadłam. Po uszy. Totalnie się zakochałam. W obu formach!!!! Miałam radochę jak dziecko ( Rydia, czy mi się zdawało czy fociłas te moje głupie miny 0_o....). Nawet kochana Brydzia miała pisak do embossingu, więc swoim charakternym pismem popisałam i wygrzałam ............ mmmm.,.......

o a tu mój zachwyt:
Blog RYDII hehehehehe...........

Wielkie dzięki dla Miako, że przytaszczyła zasoby ze SKLEPU , było na czym oko zawiesić, a te katalogi......... mraaauuuu.

Będzie Oscarowo.........

--> Dzięki dla Rydii za odnalezienie w stosie książek zaginionego mojego kopertowca,
--> dzięki Gizmo za pogaduchy i jak zwykle śmiechy,
--> Kamaftut za odkurzenie mojego Slice,
--> Brydzi za tekturki ( Lowjuuu),
--> a Chwilce notorycznie dziękuje za to że jest, i nawet tym razem dała się podwieść ( to co kochana, może jakiś albumik na te okazje ...hehehehehahahahah )

-->A wogóle, dziewczyny dzięki,że jesteście, byłyście i będziecie.

A za miesiąc,.............oj będzię się działo !!!
Buziole wielkie !!!!!!!!



1 komentarz:

chwilka13 pisze...

oj działo się działo :) i nawet załapałam się na te fotki :))) wiem, wiem, nie mogłaś się oprzeć, żeby mnie zabraknąć miało w kadrze ;)))

a przejażdżka z Tobą - bezcenna :))