środa, 22 lipca 2009

Kartka dla Ani, LO's dla Mai

Najpierw kartka dla przemiłej Pani Ani, która prowadzi zajęcia na basenie gdzie chodzimy z Wito na zajęcia. Jest rewelacyjną osobą, ciepłą, zabawną i z wspaniałym podejściem do dzieci ( głownie tych niepełnosprawnych). Wito Ją uwielbia. Jutro są ostatnie zajęcia przed wakacjami. Następne dopiero we wrześniu. Dlatego , aby zaznaczyć jakoś naszą sympatię dla Pani Ani zrobiłam kartkę. A Wito namalował aż 3 rysunki farbami. ;)





Teraz LO's dla Mai. Maię już zapewne znacie. LO's dla Niej robiłam w październiku, o TUTAJ Teraz mam świeże zdjęcia i w końcu odpowiednie papiery (w scrap.com.pl), więc zrobiłam zaległy LO's dla Mamy Mai.







4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Mona, scrap super, ale kartka mnie powaliła, taka radosna, wow...rewelka:-)
ludka

Anonimowy pisze...

my tu sobie gadu-gadu, a tu takie cuda :)
chwilka

OriBella pisze...

ależ mnie zauroczył ten scrap, po prostu przepiękny:)

Ewik21 pisze...

scrap prześliczny ..a widzisz dziewczyńskie papiery ię jednak przydały!! Kartka bardzo pogodna jak mamusia i synek pani Ani bardzo sie spodoba!!!