środa, 28 lipca 2010

Wynurzenie

z niebytu blogowego..........

najpierw prosze o wybaczenie zwyciężczynie Candy--paczki wysle w piatek pewnie-straszne mam tu zamieszanie!!!

po drugie--z racji jak powyżej, własciwie nic nie scrapuje juz miesiąc o_0, dziwnie mi z tym, ale poki co mnie nie ciagnie,więc jest dobrze, bo sie nie frustruje że "chce a nie mogę".

po trzecie więc--podgladam sobie w przerwach Flickra i takie oto mam favsy z lipca ..........baardzo letnio :D



1. July 19/31 -{Redcurrants}, 2. 25/31, 3. Untitled, 4. turkusowy wazon, 5. 27/31, 6. wieszak , obrazek na kolczyki, 7. LO2, 8. love minibook 1, 9. Kitchen/Kök

A tymczasem na Art-Piaskownicy jeszcze dziś możecie nadsyłać prace na wyzwanie wg przepisu Anity !

6 komentarzy:

Decorka pisze...

znam to skądś :) ze czasami czlowieka nie ciagnie do tworzenia, ale to ma tez swoje dobre strony bo pozwala to naladowac baterie przed nawalem pomyslow ;)

Dusia pisze...

dokładnie, teraz to Ty ładujesz baterie, żeby potem nas zasypać cudami ;*
miło, że moje fotki się znalazły w mixie ;*

Flora pisze...

powinnaś zdecydowanie częściej wynurzac się... bo mi tęskno..... ;-)))

kokokochanie pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Avarill pisze...

Zatem czekamy aż się rozkręcisz z nowymi pracami :)

kokokochanie pisze...

Dziś dotarłą do mnie paczka! Nie spodziewałam się, że tego będzie tak dużo! W życiu nie widziałam na raz tylu cudownych rzeczy :) Jestem bardzo szczęśliwa i dziękuje raz jeszcze!!