czwartek, 16 grudnia 2010

ŚWIĘTUJEMY DRUGIE URODZINY I {LOWE} SCRAP!!!

Z okazji drugich urodzin I {lowe} SCRAP zorganizowałyśmy na ILSowym blogu  grupowy ScrapLift. 
Każda z nas liftowała specjalnie na tę okazję zrobiony scrap Anny-Marii, którego głównym tematem jest właśnie grupa I {lowe} SCRAP.

Jeśli chcecie wziąć udział w konkursie, w którym można wygrać ponad 2,5 kg papierów marki ILS niezwłocznie kliknijcie TUTAJ, a dowiecie się wszelkich szczegółów na ten temat.

 A oto i mój (trochę luźny) lift


papiery użyte w scrapie są na nim podpisane :) reszta to baza czarna ze sklepu ILS, guziki ILSowe i owocowe wycinanki z papierów ILS


Jedna z osób która zostawi komentarz pod TYM postem oraz napisze na swoim blogu krótką notkę na temat urodzin I {lowe} SCRAP i 
podlinkuje odniesienie do bloga ILS , stanie się szczęśliwą posiadaczką jednej z dwóch najnowszych kolekcji: look@me bądź Beyond Imagination (napiszcie w swoim komentarzu którą z kolekcji chciałybyście otrzymać).

Zapraszam Was na rundkę po blogach ILSowego Design Teamu - zostawiając komentarz na każdym z nich zwiększacie swoje szanse na wygraną! 

Wystarczy kliknąć w linki poniżej a przeniesiecie się na dany blog.
Ania-Maria
Muma
Olennka
Madzioza
Gunia   

Encza
Makówka
Nulka

26 komentarzy:

Mira pisze...

Się piszę :)

Mira pisze...

Zapomniałam dodać, że moja faworytka wśród dwóch nowostek, to jak zwykle wzorki - look@me

Anabel pisze...

jestem za look@me i wszystkiego najlepszego :)))

Edyta pisze...

Ja chętnie wypróbowałabym look@me. Pozdrawiam

izunika pisze...

Bardzo mi się podoba lookl@me

gurka_krolowa pisze...

Gratuluję! oba piękne, lubię niespodzianki :)

Ilona Zbieg pisze...

super lift
niby ciemny papier tła...ale te wszystkie nazwy papierów - no super to wygląda

a co do nowych papierów to jak dla mnie bardziej Beyond Imagination ;)

Dusia pisze...

Mega dobry lift! Rewelacyjny pomysł miałaś! Beyond Imagination <3

Huma pisze...

Monka, rewelacyjny scrap!

Jak coś, to ja bym chciała look@me;)

Aszczka pisze...

Witam. Ogromnie podoba mi się Twoja praca - fantastyczny pomysł, bardzo stosowny do okazji!!

Unknown pisze...

Gratuluję wspaniałych kolekcji i życzę następnych tak owocnych lat :)
Papiery look@me są przepiękne :)

A Twój scrap rewelacja - może być świetną reklamą :)

perelka111 pisze...

WPSANIAŁA kolekcja..i świetny scrapik..
look&me

taja.85 pisze...

Cudna są te nowe kolekcje, ale bardziej podoba mi się look&me. Czekam z niecierpliwością na kolejne dzieła ekipy ILS.

Kasia Krzymińska pisze...

Lift może i luźny ale za to mega inspirujący. Po prostu "łaaał" :)
A najbardziej podobają mi się papiery beyond imagination.

Alicja pisze...

Fantastycznie energetyczny!
Wybieram beyond imagination :)

noomiy pisze...

Scrap inny niż reszty zespółu, ale równie piękny! :) Podoba mi się te "złamanie" czerni! :)
A co do kolecji... look@me ;)

Tusia Lech pisze...

Fantastyczny scrap! Oglądam go już chyba trzeci raz i nadal straszne mi się podoba :)

A kolekcja - look@me :)

Noami pisze...

bardzo oryginalny scrap :)
look@me :) chcialabym miec :)

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Świetny scrap! Pokazuje w fantastyczny przekrój Waszą pracę i to jak pomysłowe jesteście :))
A z papierków to zdecydowanie Beyond Imagination :)

coco.nut pisze...

super ILS-owy scrap!!!

mnie się potwornie podoba kolekcja Beyond Imagination :)

Enthia pisze...

Czarne tło wymiata :)

look@me mnie powaliło na kolana.
Pozdrawiam!

Habka pisze...

Świetny scrap!
Ja się piszę na look@me :)
http://malahabka.blogspot.com/2010/12/urodziny.html

ulietta pisze...

Świetny scrap! Jakbym miała zabawić się w ciemno i dopasować Wasze prace do autorek Twoją poznałabym odrazu! :)
Moje serce nalezy do beyond imagination.

chwilka13 pisze...

lift nieziemski! pomysłowy z Ciebie dobromir ;)

beyond mnie zachwyca ;)

FojAga pisze...

Ale ja lubię czarny kolor w pracach :)
Dla mnie wygrywa look@me!

tulipanka pisze...

Cudne papierki :) Sto lat dla ILS... a ja przygarne z chęcią Beyond Imagination