czwartek, 24 stycznia 2013

Gili-gili-gotki

Dzisiaj najpierw chcę Was zaprosić na blog ILS, gdzie na szybkim video pokazuję jak można sobie samemu zrobić fajny dodatek na scrapa. Znajdziecie tam tez moja prace sprzed kilku dni ze zdjęciami zrobionymi przez moich chłopaków.
Musze wam się przyznać, że wciągnęło mnie trochę to wyszywanie, i zrobiłam tym razem piórko. A że wyszło bardzo fajne postanowiłam zaraz uzyć go na scrapie. I tak powstał wiosenny scrap ze śmiejącym się Pafciem w roli głównej.
 Co sądzicie o takim dodatku na scrapie?

Hello! Today I want to invite you to  ILS blog, where you can see my short video about DIY embellishment.
I fall in love with Amy Tan's embroidery stencils from "Yes, please" collection. Yesterday I did another embroided addon. And today I made a layout with it. 
What do You think about that kind of embellishment?
TFL!



( papers: ILS "Marine", "Why not?","Divine this line",SODAlicious: grey notebook, mosaic maker, tickle tickle.
addons: Studio Calico, American Crafts, October afternoon, Lilybee,Prima,Simple stories. 
embroidery stencil- Amy Tan "yes,please")





8 komentarzy:

elpimpi pisze...

REWELACJA!!! CUDNE LO!!! EXTRA to piórko!!! :-)

Unknown pisze...

ale czadowy :D

Ewik21 pisze...

świetny jest !!!! bardzo mi się podoba i kompozycja i kolorystyka i dodatki a piórko jest genialnym uzupełnieniem tych wydrukowanych na papierze ))))

FojAga pisze...

Rewelacja! Neony są teraz w modzie :)
Straszliwie mi się podoba!

Diana Waite pisze...

this is SO seriously FANTASTIC!! GREAT layout!

Mojosanti - Pretty Paper Things pisze...

Such a fun and happy layout. Love it!!!

GosiaMachynia pisze...

Wow ale cudny :))) Bardzo mi się podoba :)

Lea L. pisze...

You have such a fun, layered style and I just love it! Even though I am a card maker, I find your work so inspiring!!