sobota, 13 kwietnia 2013

HB- kolejne marcowe dni

Witajcie w kolejnej odsłonie mojego HandBooka. 
Jeśli myślałam, że ciężko mi będzie zapełniać go zdjęciami, to kolejne dni marca wyprowadziły mnie z takiego myślenia. Wiele się wydarzyło w ciągu marcowych dni: szpital, opady śniegu, duże opady śniegu  święta Wielkanocne, Prima a prilis oraz oczywiście opady śniegu i zamiecie śnieżne . Ale na szczęście na dzień dzisiejszy mamy całkiem niezłą wiosnę, tak więc mam nadzieje że temat śniegu nie powróci do następnego roku. Do moich kart HB użyłam tym razem w większości kart , papierów i dodatków ze Studio Calico, oraz Simple Stories. 
Dzięki za odwiedziny!!!!

It's time for another HB project. This time -3 weeks of march: lot of things happened back then-  hospital, snow, snow, easter holiday, april's fool day and... snow of course.
For my HB projects I used some Studio Calico juornaling cards, papers and embellishments, great stamps and alphabets. TFL!







3 komentarze:

Karmeleiro pisze...

Fajnie tak podglądać, co robiłaś ;)

Ewik21 pisze...

))) się uśmiecham )))) uwieeelbiam i czekam na więcej i więcej ** Cudownie jest tak sobie popatrzeć co się u Ciebie działo ,....

mru pisze...

wspaniały :) bardzo mi się podoba Twoje dokumentowanie codzienności ;)