sobota, 7 czerwca 2014

Special wedding gift.

hello!
Today I have a something special to show you. It's a gameboard, I made as a wedding gift for a special couple. I took an old gameboard, painted it ( 4 times) with gesso, and then painted some flowers using my ecoline water paints. I printed photos - which are good or bad points at the board, related to some things you have to do to pass forward.
I used a lot of chipboards from polish manufacturer Scrapicniec.pl, from its new collection - Park Avenue
Please, go to the scrapiniec.pl blog to see more details of my work. TFL!


Witajcie!
Dzisiaj mam wam do pokazania nietypową grę planszową, która wykonałam na zamówienie na ślub pewnej pary. Miałam wolną rękę, a jedyne wytyczne to było kilkanaście punktów (kary lub nagrody) - jak w grzybobraniu.
Po znalezieniu odpowiedniej planszy, pokryłam ja obustronnie gesso ( 4 warstwy) , a następnie farbami akwarelowymi naciapałam kolorowe, pastelowe kwiaty. Dopełnieniem całości była najnowsza kolekcja tekturek ze Scrapinca - Park Avenue oraz kilka ślubnych wyrazów.

Zapraszam do zobaczenia gotowej ( w 99%) planszy,a na blogu Scrapinca znajdziecie wiecej detali i pełną liste użytych materiałów.


i kilka detali:









Brak komentarzy: